Müügi- ja tagastustingimused
MÜÜGITINGIMUSED
ÜLDTINGIMUSED
Veebipoe
https://klotsistuudio.ee
omanik on Klotsistuudio OÜ, aadress Observatooriumi 13-1, Tõravere 61602.
Lisaks siintoodud tingimustele reguleerivad e-poest www.klotsistuudio.ee ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
TELLIMUSE ESITAMINE
Tellimusi saab Klotsistuudio e-poes esitada külalisena.
Ostja valib e-poest välja meelepärased kaubad ja lisab ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad (eesnimi, perekonnanimi, telefoni number). Ostja on kohustatud veenduma, et sisestatud andmed on õiged. Ebatäpsete andmete tõttu saamata jäänud kaubaga kaasnevad kulud tasub ostja.
KAUBA KÄTTE TOIMETAMINE
Tellimusi toimetatakse kätte Eesti Vabariigi piires. Kauba kätte toimatamine toimub Omniva pakuautomaadi abil. Ostja valib endale sobiva pakiautomaadi asukoha. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus kohaletoimetamise tasu 3 eurot. Klient peab enne ostu vormistamist ise veenduma, et valitud postiteenuse hind ja asukoht on talle sobiv. Vale automaadi valimisel vastutab klient ise kauba kättesaamise eest, vajadusel suhtleb teenusepakkujaga.
Makse laekumisel komplekteerib müüja kauba. Kaup saadetakse välja makse laekumise hetkest tavaliselt 2-3 tööpäeva jooksul, kuid hiljemalt 7 tööpäeva jooksul. Teatud asjaoludel võib kauba väljastamine viibida, sellistel juhtudel informeeritakse ostjat enne ostu sooritamist Klotsistuudio veebipoes.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 3 päeva jooksul teate saatmisest.
TELLIMISE EEST TASUMINE
Maksevõimalustekson Stripe kaardimaksed (Maestro, VISA) või pangaülekanne. Toodete eest tasumisel pangaülekandega ilmuvad Klotsistuudio OÜ pangakonto andmed viimasel lehel peale ostu sooritamist ning klient saab oma ostu eest ülekande kohe ära teha. Ülekandele tuleb lisada ka tellimuse number. Klotsistuudio OÜ pangakonto andmed saadetakse ka kinnituskirjaga, seega tellimuse eest saab tasuda ka hiljem. Tellimus täidetakse makse laekumisel Klotsistuudio OÜ arvelduskontole. Kui tellimuse eest ei ole tasutud 2 tööpäeva jooksul, siis loetakse, et klient on ostust loobunud ning tehingu tellimus tühistatakse.
Enne tellimuse esitamist palutakse ostjal kinnitada, et ta on enne ostu sooritamist tutvunud Klotsistuudio veebipoe ostuinfoga: müügitingimuste ja privaatsuspoliitikaga. Tehes linnukese kasti, nõustub klient nende tingimustega.
Tellimuse eest saab tasuda ainult eurodes.
Tellimuse kinnituseks saabub sisestatud e-posti aadressile e-kiri vastava sisuga.
Ostjal on õigus tellimus tühistada kuni hetkeni, mil see pole välja saadetud, sellisel juhul tühistab müüja tellimuse ning tagastab ostjale kogu arve maksumuse, ka postikulu. Selleks tuleb saata e-mail aadressile klotsistuudio@gmail.ee. Kui müüja on e-maili saatmise hetkeks tellimuse juba väljastanud ning postitanud, ei tagasta müüja ostjale postikulu tasu.
KAUBA TAGASTAMINE
Klotsistuudio OÜ-st ostetud tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on lubatud ja tootel on kulumise märke, on meil õigus vähendada tagastatavast tasust vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba
tagastamineks tuleb kirjutada e-mailiaadressile klotsistuudio@gmail.com Toote tagastamiseks on aega kaks nädalat alates päevast, kui toode on jõudnud Ostjani. Tagastamisega seotud kulud kannab kauba ostja. Raha tagastatud
toodete eest hüvitatakse ostjale esimesel võimalusel, kuid mitte
hiljem kui 10 päeva jooksul alates hetkest, kui kaup jõuab tagasi
müüja kätte. Tagasimakse
tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
PROBLEEMIDE LAHENDAMINE
Kui toode on kadunud või transpordi käigus kahjustunud või ei vasta Sinu tellimusele, tuleb probleemist teatada hiljemalt 14 päeva jooksul aadressile klotsistuudio@gmail.com Kui pakk on postis kahjustunud, tuleb viivitamatult koostada reklamatsioon postiasutusele (või vastavale transpordiettevõttele).
Müüja ja ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti poole (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine).